Mayahz

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Maya Lindberg - 15 september 2012 19:16

Hallojsan! Nu sitter jag i min brors säng och bloggar lite. Vi tänkte se på den där filmen om en kyckling och att himlen faller ner.... Den går iallafall på tv 5 men vi kan inte se den för våra tv boxar är trasiga och vi kan inte se på tvn i vardagsrummet för där ser mamma och pappa på tv -.- Aja, då får man väl njuta av pepsi och facebook......


Ha en bra kväll

mayahz

Av Maya Lindberg - 15 september 2012 10:22

Förlåt för att jag inte har bloggat men det har hänt så mycket den senaste tiden så jag har inte orkat skriva om det. Men nu har jag börjat högstadiet!!  Fan va awesome det är! <3 Jag har sjukt kul varje dag. Som i torsdags åkte vi till Saxnäs och fjöllvandrade till Borga. Det var 1,7 mil och tog lång tid!  Sedan på bussen satt jag ju brevid killen som har skåpet brevid mig och han var hur trött och jobbig som helst! (n) Fyfan för honom... Haha, han är ju schysst men ändå.


Idag ska jag slappa! SKÖÖÖÖÖÖNT!




Men juste! Jag har ju gjort om bloggen lite och bytt header och ändrat färger. Fint?


Mayah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag är en tjej på 13 år och jag bor i en liten by i Norrland. Hur klarar jag mig utan allt som finns i storstan? Affärer, Ungdomsgårdar och mycket folk...

Jag är född i Stockholm och flyttade till Norrland när jag var 8 år och nu längtar jag dit!!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards