Mayahz

Alla inlägg under juli 2012

Av Maya Lindberg - 27 juli 2012 13:15

Just nu sitter jag och bölar! Det är ju sorgligt...Inte att jag ska åka till vår stuga, utan för att jag tittar på några jättesorgliga avsnitt på en anime, som är baserad på en Manga. Serien heter "Naruto". Skittöntigt, jag vet... Det handlar typ om ninjor som hoppar omkring i en påhittad värld. DET ÄR AS BRA! Haha :P  Jag är typ nördigast i min familj. Och det är svårt!!!  Så jag har nördat klart för idag. 


Harpan är svårt... 

Okej, jag vet inte varför jag just skrev det.  Men det är ganska svårt


Nu ska jag äta något så vi hörs och vi syns och vi råkas! <3

 

Här är mina Naruto saker: 1 headband och 2st Ringar.


För er som inte ser eller läser Naruto är dessa saker töntiga... För mig är dem söta!

I <3 too be a nörd   

Mayah

Av Maya Lindberg - 26 juli 2012 12:32

Vad irriterad jag blir! Jag hade gjort ett inlägg precis och det var helt klart och sen trycke jag på "publicera inlägget" och då hamnar jag på startsidan och jag måste logga in! Du hade ju självklart inlägget raderats. Så istället för ett litet inlägg om frukost så blev det ett suris inlägg...


Här är en bild på en söt leopard:



Skriver mer ikväll

Mayah 

Av Maya Lindberg - 26 juli 2012 00:14

Ursäkta om jag inte lägger ut så många bilder på mig själv. Jag tar inte så många "ego-pixs" (Bilder på mig själv) och om jag gör det blir dem inte så bra ändå :P


Men ni kommer iallafall få se en bild ifrån i vintras när jag var "Lucia"  Haha, jag hade mycket kortare OCH brunare (<3) hår:

 


100 år sedan!!


Nu går jag och lägger mig! Godnatt <3


Mayah

Av Maya Lindberg - 25 juli 2012 23:39

Halloj! Nu har man badat bastu med Dampiel och Kachka, senare gick vi och badade kl 23:00! Haha. Det var jättevarmt och mysigare på något sätt ;) Vi ska troligen bada imorgon också om det blir väder. Det känns ju tråkigt om det är dåligt väder men samtidigt vill man ju inte att det ska vara fööör bra. Jag jobbar ju :(  Det är faktist ganska roligt att jobba. Jag fixar ju med godiset på ICA. JAG ÄLSKAR GODIS!!!  Mina favorit godisar är "Ahlgrens bilar" och "Japp"!  MUMS, MUMS!!! :D


Jag kan nog prata om godis i timmar. Men så får det inte bli! Kanske ska man äta lite kvälls fika?


 


Min goda kladdkaka till min bror! "Kakan Med Ett Brustet Hjärta"


Haha! Ha det gött, lukta inte kött!!

Okej det var "Bert" varning på den...

Mayah


Av Maya Lindberg - 25 juli 2012 14:41

Så skönt att solen lyser. Jag får nog ta vara på tiden för imorgon ska det troligen regna :(  Det spelar ju ingen stor roll eftersom att jag jobbar ju! :)  (På mamma och pappas ICA-Butik) 

 Jag  har inte ätit något idag?! Och inte är jag det lilla minsta hungrig :( Borde men äta ändå?, JAAH! Det är viktigt med mat...  Så här blev det:

 


För att laga denna goda mat behöver man:


Lite kokt ris

2 ägg

Lite thailändsk kycklingkrydda

(sådan här)

 


Sedan steker man allt i en HEEET panna i lite rapsolja :)



Men ha det bra ;)

//Mayah

Av Maya Lindberg - 24 juli 2012 20:16

Idag har jag bara suttit vid datorn! Man blir ju rädd för att få fyrkantiga ögon #_# Haha. Just nu nördar jag "Allsång På Skansen" :) Det är ju bra! Man blir så glad av all energi och när alla sjunger. Mitt nya favorit program, det äger ju ut "Vampire Diaries"!! Okej, nej så bra är det inte :(


Jo jag var ju tänkt att informera er om att på fredag åker jag till min familjs stuga som ligger lååångt ifrån civilizationen. Ingen el, ingen täckning och 2 timmars bilresa ut i ingenstans!!  Så på fredag kommer jag troligen inte blogga på en heeeel vecka!!!!


En bild till er som vanligt :P


//Mayah

Av Maya Lindberg - 24 juli 2012 18:13

Detta är min nya blogg som handlar om mitt liv som det är idag. Jag heter Maja Lindberg.


Namnet på bloggen "Mayahz" är för att jag tycker att det är finare att stava Maja med Y. H lägger jag till för att jag vill ha så    (personligen gillar jag inte de här "smileysarna" så jag kommer troligen bara göra :P gubbar istället).


Jag åker snowbord på vinter i Landsomberget och jag tittar på mycket film. Mina favorit filmer är "Black Swan" och "Friends Whith Benefits". Såå bra filmer!! Jag ser mycket på tv :O! Haha. Min favorit tvserie är "Vampire Diaries"!!!! Jag älskar "Vampire Diaries"


Nej nu ska man inte bli en sådan här jobbig person som skriver om sig själv på 25 000 rader :P  Ni får ju reda på mer med tiden <3

 


//Mayah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag är en tjej på 13 år och jag bor i en liten by i Norrland. Hur klarar jag mig utan allt som finns i storstan? Affärer, Ungdomsgårdar och mycket folk...

Jag är född i Stockholm och flyttade till Norrland när jag var 8 år och nu längtar jag dit!!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards